
Keď má event zaujať a priniesť zážitok, musí vás najprv zaujať jeho organizátor
V seriáli z prostredia slovenského hotelierstva v podaní Trinity Hotels & Resorts dnes venujeme priestor výnimočnej osobe, ktorá sa venuje zostavovaním podujatí a teambuildingov na kľúč.
Iveta Petrušová – jej meno možno nie je zvučné a ani nevlastní veľkú eventovú agentúru, no jej práca vás nadchne už pri prvom rozhovore s ňou. Organizátor podujatí v podobe energickej ženy, ktorú môžete stretnúť aj na pódiách ako moderátorku, ale aj ako tvár výnimočného projektu Kamaráti z Trinity.
Ing. Iveta Petrušová, manažérka Trinity Hotels & Resorts spája svet firemných podujatí a animácií.
„Klienti hľadajú zážitky, ja hľadám emóciu s tým spojenú“
Ako ste sa dostali k práci event manažérky?
S eventovým svetom som sa prvýkrát stretla už počas štúdia. Od svojich 19 rokov som pôsobila na viacerých pozíciách v oblasti animácií pre individuálnu aj firemnú klientelu. Postupne som sa prepracovala na koordináciu viacpočetných animačných tímov v rámci celého Slovenska či už v hoteloch alebo aquaparkoch. Stále mi však chýbal svet moderovania na pódiu a variabilita programov firemných eventov. Moje kroky tak opäť viedli do hotelovej sieti Trinity Hotels, kde som kedysi začínala. Zúročila som získané skúsenosti a stala sa súčasťou nových projektov pod názvom BoutiqueEvents.
Kde zbierate inšpiráciu k svojej práci?
Na svojej práci ma bavia práve stretnutia s klientami, ktorí sú mojou najväčšou inšpiráciu. Každý event je iný, pretože od prvého momentu hľadáme konkrétne riešenia na mieru podľa požiadaviek zadávateľa. Inšpirácia prichádza spontánne už pri prvom kontakte s klientom.
“Rozhovor je najdôležitejší, tie najlepšie nápady mi prezradí klient sám…”
Aj keď máme predpripravené viaceré témy podujatí, šablónu v programe nepoznám. Idem po detailoch a neočakávaných maličkostiach, ktoré vyvolajú pozitívnu emóciu.
Spomínali ste projekt BoutiqueEvents – môžeme sa tešiť na nové eventy na Slovensku?
Termín BoutiqueEvents je v podstate také naše interné spoločné označenie pre služby, ktoré spája všetky hotely siete Trinity. Je to komplex výnimočných priestorov a služieb, ktoré môžu klienti využiť na pracovné aj voľnočasové aktivity.
Ktoré eventy sú najpredávanejšie?
Každá sezóna je iná a v podstate aj tu platí, že trendy udávajú smer. Najväčšiu variabilitu máme v teambuildingových podujatiach, kde patrí k najpredávanejším PIVNÝ FESTIVAL. Mojím favoritom je určite NÁMORNÍCKY teambuilding, ktorého súčasťou sú dračie lode. V rámci firemných párty stále prevláda téma swingu a alternatíva honosnej párty na motívy známeho filmu Great Gatsby.