
TAK TROCHU INÁ EVENTOVKA
Reprezentantka hneď troch hotelov na Slovensku, hrdá nositeľka inovatívnych riešení a kreatívneho prístupu. To je BOUTIQUE EVENTS. Slovné spojenie a označenie, ktoré tak trochu napovedá jej zameraniu. Hlavný motív vzniku tejto značky však nebol s úmyslom ponúkať len eventy. Všetko bolo premyslené do každého detailu a zamerané na konkrétnu klientelu siete hotelov Trinity Hotels & Resorts. Máme tu ďalší inšpiratívny rozhovor, v ktorom sa dozvieme zákulisie prepojenia hotelových služieb a svetu eventov.
Ing. Martin Siblík, marketingovo – obchodný riaditeľ Trinity Hotels & Resorts a marketingový špecialista pre Boutique Events by Trinity Hotels.
Jeho vášňou sú výzvy a posledné roky sa okrem iného venoval aj téme, ako spojiť svet firemnej klientely v hotelových službách s dôrazom na jednotlivca.„Baví ma posúvať hranice, hrať sa s ponukou služieb a reflektovať na požiadavky trhu zajtrajška.“
Čo vás viedlo k založeniu Boutique Events?
Klienti žiadajú inovatívne a hlavne komplexné služby. Každý chce tak trochu vystúpiť z davu, ponúknuť svojim zamestnancom alebo obchodným partnerom viac. My pracujeme v službách a to, čo hľadá klient my chceme ponúkať. A keďže nás baví pozícia kreatívnych nadšencov, radi robíme veci tak trochu inak. Byť iný je niekedy presne ten detail, ktorý odlišuje úspešných od bežných. A aj z toho dôvodu vznikla Boutique Events. Mala byť iná, inovatívna, inšpirujúca a povestnou čerešničkou na torte.
Takže Boutique Events je o detailoch?
Na detailoch záleží. Dnes sa v službách predáva pocit a emócia. Aj keď si to neuvedomujeme, prirodzene sme hladní po niečom výnimočnom. Možno si poviete, že to tak nie je. V praxi naozaj nemusíte hľadať iné, ako bežné a overené. No ak vašu pozornosť zaujme niečo iné, začnete o tom rozmýšľať. A presne tak, ako inakosť zaujme vašu myseľ, tak isto zaujme aj vašich kolegov, obchodných partnerov či zamestnancov. Máte tak zaručenú pozornosť počas podujatia a hlavne dlhotrvajúci a výraznejší efekt po ňom.
Ak hovoríme, že Boutique Events je o detailoch, tak presne o tých maličkostiach, pocitoch a emóciách, ktoré v prvom kroku klient nehľadá. Preto hovoríme, že nie sme klasická eventová agentúra. A ani ňou nechceme byť. Našim cieľom nie sú veľké a pompézne podujatia. Ušili sme na mieru také produkty a balíky služieb, ktoré vieme aplikovať aj na malé školenia či dokonca na obyčajné pracovné stretnutie s klientom. Boutique Events nie je organizátor. Boutique Events je štýl.
Priblížte nám konkrétne produkty v štýle Boutique Events.
Produktov je viac a viaceré už naši klienti poznajú. Preto by som ich najprv rozdelil na produkty, priestory a eventy. Nové produkty a priestory máme na trhu dlhšie. Všetky majú svoj príbeh a stoja za nimi výnimočný ľudia. Jednoducho sme vsadili na ďalších nadšencov, ktorí vedia a chcú dať viac. Potom sú tu služby a keďže tie nie sú limitované rekonštrukciou či nákupom, inovujeme ich stále viac a viac. V praxi to znamená, že posúvame hranice poskytovaných služieb. Ľudia hľadajú profesionálny prístup a zážitky, my ideme cielene po emócii. Je len na vás, či sa necháte unášať príbehom a čo všetko vyskúšate. Každopádne, či už ste sensibilny na detaily alebo nie, výsledok si všimnete. Od prvého kontaktu s klientom môžeme robiť každý jeden úkon s malým rozdielom. Tak aby vás vytiahol zo stereotypu, aby podporil sústredenie a zvýšil efektivitu pracovnej cesty. A presne o tom sú služby Boutique Events. O detailoch, ktoré vyvolajú presne tie pocity a emóciu, ktorá podporí vaše podujatie v našich hoteloch. Nezáleží na tom, či ide o konferenciu, teambuilding alebo leader day.
Počúva sa to veľmi pekne, čo to však znamená v praxi? Je to niečo navyše, za čo si zaplatíme?
V tých základných prvkov vás organizácia podujatia v štýle Boutique Events nebude stáť o nič viac ako obvykle. Niekedy stačí len zmeniť zopár zaužívaných krokov. Vymeniť bežnú školiacu miestnosť za kulinárske štúdio alebo priestor kreatívnej dielne. To vám umožní využiť coffebreak aj aktívnejšie, napríklad na malý rýchly teambuilding. Všetko je to o cieľoch. Klient nám priblíži svoje podujatie a my sa postaráme o kreatívne nasadenie našich produktov, priestorov a služieb. A keď sme pri službách, tu sme inovovali najviac. Našou hlavnou ideou bolo poskytnúť taký balík služieb, aby klienti doslova nemuseli opustiť priestory hotela. Od ubytovania, cateringu, prenájmu priestorov až po event na kľúč ako sú párty alebo teambuildingy. Chceli sme obsiahnúť všetky služby, o ktoré má klient záujem a to bez rozdielu. Zastrešíme menšie aj väčšie akcie.
Tú sa dostávame k téme Boutique Event ako eventovka. Nie sme však klasickou eventovou agentúrou. Špecializujeme sa na podujatia v našich hoteloch. Jednoducho využívame všetky výhody toho, že sme v nich ako doma. Poznáme personál, priestory a tak vieme každú akciu doladiť do najmenších detailov. Samozrejme rozšíriť služby o niečo takéto by nebolo možné bez ľudí. Robiť eventy na kľúč nie je len obchod. Nestačí zavolať DJ-ja a objednať nejaké subdodávky. Aby bolo všetko dokonalé, tejto téme sa musíme venovať samostatne. A odvtedy má aj značka Boutique Events svoj tím. Mladí kreatívni nadšenci, ktorí posúvajú hranice služieb siete Trinity Hotels & Resorts.