Kongresový hotel na strednom Slovensku - poloha nie je všetko
V minulom článku som venovala priestor špecifickej lokalite Vysokých Tatier a tomu, ako môže lokalita ovplyvniť záujem firiem. Pre kongresové hotely je poloha jedným z najhlavnejších motívov, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie firiem. Preto som sa rozhodla „vyspovedať“ Martinu Beňovú, obchodnú riaditeľku jedného z tých strategicky najlákavejších hotelov na Slovensku.
Hotel na strednom Slovensku, s ideálnou polohou, len pár kilometrov od zjazdu z diaľnice R1. Mám na mysli hotel SITNO vo Vyhniach. Poďme sa pozrieť na výhody a špecifiká tohto hotela.
Maťa, v hoteli Sitno si začínala na pozícii recepčnej, dnes si obchodnou riaditeľkou. Ako vnímaš váš hotel?
V hoteli pôsobím už 6. rok. Prešla som si viacerými pozíciami od recepcie po obchodné oddelenie. Sitno je teda taká moja srdcovka. Dovolím si povedať, že po pracovnej stránke ma doslova vychoval. Jednoducho HOTEL SITNO je v mojich očiach od začiatku taká „topka“ na trhu. A to nehovorím len preto, že v ňom pracujem ?. Bola som tu aj v čase výraznejšej rekonštrukcie priestorov, ktoré boli priamo naviazané na rozšírenú ponuku služieb pre rodiny aj pre firmy. Viem tak porovnať čo sa robilo predtým a čo teraz. Páči sa mi inovatívny prístup smerovania spoločnosti a neustále novinky, ktoré klientom môžeme ponúknuť.
Hovorí sa, že kongresové hotely na strednom Slovensku sú vyhľadávané najviac. Ako to vnímaš, máte v tomto konkurenčnú výhodu?
Čakali nás nové akvizície a tak trochu znovu uvedenie na trh medzi firemnú klientelu. Vytvorili sme nové portfólio služieb a rozšírili ponuku o eventy na kľúč.
Poloha hotela je určite dôležitá, ale v súčasnej dobe to nie je zďaleka všetko. Konkurencia nespí, neustále pribúdajú nové, moderné a nádherné hotely. Určite nám pomáha dostupnosť z Bratislavy za príjemných 1,5 hodiny, pre tých, čo sa na diaľnici ponáhľajú aj skôr ????
Pozn.: v Bzenici určite odporúčam pribrzdiť, zvyknú tam merať asi práve tých našich ranných, čo sa ponáhľajú na školenie či poradu. Ale aby som sa vrátila k otázke. Myslím, že je to teda hlavne o službách a o tom, aby sa klient chcel vrátiť a vtedy už lokalita nehrá až takú úlohu.
Spomínala si inovatívny prístup, ako sa to prejavuje v hotelových službách?
V našom hoteli sa konajú pravidelné školenia, menšie aj väčšie konferencie, viacdňové sústredenia či celodenné teambuildingy. Inovatívny prístup je v tom, že chceme dať klientovi riešenie na všetko a hlavne tzv „in house“ cez našich ľudí. Také riešenie, ktoré bude klienta najmenej zaťažovať bez rozdielu či prichádza ako agentúra alebo ako organizátor. T.j. všetky požiadavky a detaily rieši priamo s nami a našimi ľuďmi. Minimalizujeme tak možnosť vzniku nedorozumení v komunikácii cez viacej osôb a klientovi dávame záruku hladkého priebehu podujatia u nás. Rozšírili sme hotelové zázemie o kompletné eventové služby. V tíme máme aj kreatívcov, disponujeme vlastnou databázou zaškolených spolupracovníkov v rámci animácii a hostessingu. Máme vlastných moderátorov a ďalších umelcov, vďaka čomu vieme klientovi ponúknuť riešenie takmer na všetko. Preto zvykneme hovoriť, že u nás to prenájmom priestorov nekončí.
Znie to ako množstvo ľudí, ktorí pracujú pod vašim menom, ako zabezpečujete kvalitu?
Nie je to vôbec jednoduchý proces a túto komplexnosť služieb môžeme zabezpečiť práve vďaka tomu, že patríme do siete Trinity Hotels & Resorts. Sme tri hotely na Slovensku, ktoré spoločne pracujú s rovnakou . Vďaka tomu môžeme mať vo svojom tíme už spomínaných profesionálov, ktorých by sme si ako samostatný hotel nevedeli zabezpečiť. Respektíve, vedeli, ale výsledná cena a dostupnosť pre klienta by bola niekde úplne inde. Máme tak konkurenčnú výhodu, ktorú ocení klient a ktorá nám zabezpečí ľahšiu prácu na vysokej úrovni.
V našom blogu som už venovala priestor hotelu Senec aj hotelu Atrium, ako vnímaš vzájomnú spoluprácu v rámci Trinity?
Trinity Hotels nás spojuje hlavne v kvalite služieb a benefitoch pre klienta. Najväčšou výhodou je spoločné bonusové plnenie. Klientovi, ktorý k nám chodí pravidelne a chce zmeniť lokalitu, vieme ponúknuť jednu z troch lokalít našich hotelov. Ostáva v sieti a čerpá benefity, akoby bol u nás. Čo sa týka spolupráce, tak s kolegami z ostatných hotelov sa poznáme, trávime spolu spoločné porady ale aj kreatívne workshopy. Pomáhame si akoby sme robili zároveň pre ich hotel. Častokrát je klient v dobrom zarazený, keď povie, že chce podujatie tento rok presunúť na západ a my v Sitne mu povieme: „V poriadku, v tom prípade môžeme rovno preveriť termín v hoteli Senec“. Aj takéto situácie vznikajú a my sa ich snažíme vyriešiť za klienta, aby pocítil maximálny komfort.
Na záver už taká klišé otázka, ale určite dôležitá, na aké novinky sa môžeme u vás v Sitne tešiť?
Čo sa týka služieb, tak teraz na jeseň vydáme nový eventový katalóg s ponukou tematických párty, firemných večierkov a teambuildingov. Jesenné mesiace sa budú niesť aj v znamení renovácii obľúbených priestorov na vianočné večierky. Nový facelift dostane naša Á la carte reštaurácia ale aj bowling bar so salónikom, vďaka ktorému sa rozšíri kapacita. Tiež budeme inovovať technické zabezpečenie vo všetkých priestoroch ako sú dataprojektory a podobne.